Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie poniżej? Skontaktuj się z nami

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Zaraz po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem. Następnie skontaktuje się z Tobą przewoźnik z szczegółami dotyczącymi dostawy. U przewoźnika można zmienić termin i miejsce dostawy.
Czy mogę zwrócić towar, jeśli mi nie odpowiada?
Tak, towar możesz zwrócić w ciągu 1 miesiąca od zakupu. Prosimy wypełnić formularz i odesłać nam towar z powrotem.
Chcę zareklamować towar. Jak mam postępować?
Wypełnij reklamację i odeślij nam towar z powrotem.

Dane kontaktowe

+420 799 118 314 Po-Pá: 9-15h

Dane do faktury

Kidero Group s.r.o.
Malobřevnovská 904/33
16900 Praha 6
NIP: 24259331
Magazyn nie znajduje się pod podanym adresem

Napisz do nas

Więcej informacji o tym, jak przetwarzamy dane osobowe, znajdziesz w naszej Polityce przetwarzania danych osobowych.